BIRDS








ENGLISH

Where do I start with this dress? To say I am in love is an understatement. I adore this dress. It is everything! From the super cute print, to the easy to care for fabric, (which irons out super easy), it's a complete win-win. It actually comes with straps, but since I don't have broad shoulders, (just chunky upper arms that make my shoulders appear broader than they really are), they keep coming down. I keep meaning to just cut them off, but I haven't yet. I feel like anything I want to say about this dress, is already obvious in the photos, so I'm not going to say much.

OUTFIT DETAILS
Dress - Primark | Pineapple Clutch - Misako | Green Straw Hat - Ardene

NEW FACEBOOK PAGE: (CLICK HERE)
INSTAGRAM: (CLICK HERE)
YOUTUBE: (CLICK HERE)

ESPAÑOL

Donde empiezo con este vestido? Decir que me tiene enamorada, es poco. Yo adorod este vestido. Lo es todo! Desde el estampado tan mono, hasta lo fácil que es cuidar de esta tela, (que tambien se puede planchar con mucha facilidad), es un éxito. Viene con tiras, pero como tengo poco hombro, (solo que mis brazos son grande en la parte de arriba, y crea la ilusión de hombros anchos), se caen constantemente. Siempre digo que se los voy a cortar, pero aún no lo he hecho. Todo lo que quiero decir de este vestido, queda super obvio en las fotos, asi que no voy a decir mucho.

DATOS DEL LOOK
Vestido - Primark | Bolso con piña - Misakeo | Gorro Verde de Paja - Ardene

NUEVA PÁGINA EN FACEBOOK: (HAZ CLICK AQUÍ)
INSTAGRAM: (HAZ CLICK AQUI)
YOUTUBE: (HAZ CLICK AQUI)
Post a Comment

Popular Posts