HOW TO WEAR A BIKINI WITH CONFIDENCE AT EVERY SIZE



ENGLISH

Madrid is boiling right now. Seriously, it's really hot. Summer is coming at us loudly and I couldn't be happier about it. And you know what else I'm really excited about? Going the pool, relaxing, and wearing another fatkini!

If you followed by Fatkini/Swimwear series last year, you'll know that I was very scared to wear my bikinis. A fear which later proved to be silly. Very silly. I'm not in the least bit scared this time around, and I'm hoping it will mean lots of bikini posts coming up this summer!

I've heard a rumour about one pieces being the trend this year, but I want to get a tan on my tummy, so maybe I will skip that trend and just do my own thing. I always do my own thing anyway, so what's new?

BTW, if you missed those posts here are the links to them:

NEW FACEBOOK PAGE: (CLICK HERE)
INSTAGRAM: (CLICK HERE)


ESPAÑOL

Madrid está caliente ahora. En serio, hace mucho calor. El verano está llegando a gritos, y yo estoy encantada. Y sabes qué más me hace ilusión? El ir la piscina, relajarme, y ponerme otro fatkini (bikini en talla grande)!

Si seguistes mi serie de fatkini y bañadores el año pasado, sabrás que tenía mucho miedo de ponerme un bikini. Un miedo que resultó ser tontería. Mucha tontería. Este año no siento nada de miedo, y espero poder compartir muchos looks en bikini este año!

Escuché un rumor que ahora están de moda los bañadores completos, pero quiero que mi tripa coja color, asi que creo que voy a hacer lo que me da la gana. Bueno, yo siempre hago lo que me da la gana, asi que ahí no hay novedades. 

Por cierto, si te perdistes mi serie del año pasado, aquí os dejo los links: 


NUEVA PÁGINA EN FACEBOOK: (CLICK HERE)
INSTAGRAM: (CLICK HERE)


BIKINI BODY CONFIDENCE | Swim Wear Series Part 1 

(CLICK HERE



BIKINI BODY CONFIDENCE | Swimwear Series Part 2 | +5 Tips on how to wear a two piece with confidence 

(CLICK HERE)


MY BIKINI BODY | SWIMWEAR SERIES | BLACK & YELLOW BIKINI 

(CLICK HERE

 

 

MY BIKINI BODY | SWIMWEAR SERIES | A ONE PIECE

 (CLICK HERE)

 

 

MY BIKINI BODY | BLACK & WHITE FATKINI 

(CLICK HERE

 

And last, but not least, here are the five tips I shared on how to wear a bikini with confidence.

 

Tip #1: 
Don't worry, or care, about what anyone else might think about you, your body, or your swimwear. 
No te preocupes, ni te molestes, por lo que los de más puedan pensar de tí, tu cuerpo, o tu traje de baño.


Tip #2:
It's OKAY to get used to it gradually. And to cover up.
Está bien el querer acostumbrarte poco a poco a ir en bikini. Y también el querer taparte.

Tip #3: 
 
Your bikini top can offer the same support and lift as a bra. 
La parte de arriba de tu bikini, te puedo aportar el mismo soporte que tu sujetador.

Tip #4:
All body shapes can look cute in a bikini. Seriously. It's true!
Todos los cuerpos se pueden ver bien en un bikini. En serio. Es verdad!

Tip #5:
Beauty is subjective. It lies in the Eye of the Beholder. Please yourself, not others. 
La belleza es sujetiva. Se encuentra en el ojo de observador. Complacete a ti misma, no a los demás.

 


Post a Comment

Popular Posts