BARDOT DRESS WITH EMBROIDERED ROSES







ENGLISH:

I fell in love with this cute little dress as soon as I saw it. I couldn't wait to wear it, only to discover it was actually really uncomfortable. Argh! None the less, the first time I wore it, I got heaps of compliments from everyone. Literally, people were looking at me and instantly saying, "You look so good! That dress is gorgeous!"

I've worn it a few times since then. The compliments kept pouring down every time, and it's started feeling more comfortable - the latter being best part!!! It's just annoying that I have to keep pulling it down, but that's the case with most bardot tops and dresses I own. Other than that, I absolutely love this dress. I teamed it up with these cute red flat sandals and a green velvet clutch. They say you shouldn't mix red and green, but people say all sorts of things, and they will criticise you no matter what you do, so who cares? I think this looks fine, and since I'm the one wearing this outfit, the only opinion that really matters, is mine. Compliments are great, but the person who most has to love what you are wearing, is you.

This dress is perfect for those days when you have something on during the day and you want to look effortlessly cute. I got this dress from Primark here in Madrid, but everything there sells out so quickly, that I wouldn't be surprised if they were sold out here already. Fret not though! I found a similar one (by accident) on AliExpress. (Click here)

Don't forget, if you missed my previous post, CLICK HERE

NEW FACEBOOK PAGE: https://www.facebook.com/RebequitaRoseOfficial (CLICK HERE)
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/rebequitarose (CLICK HERE)

ESPAÑOL:

Me enamoré de este vestidito a primera vista. Me moría de la ganas de estrenarlo, y luego al estrenarlo, descubrí que era súper incómodo. Uf! A pesar de eso, la primera vez que la estrené recibí muchos pirópos de todo el mundo. Literalmente, la gente me miraba e instantaneamente me decían, "Te vez fantástica. Ese vestido es bellisimo!"

Me lo he vuelto a poner un par de veces desde entonces. Todas las veces los piropos caían como lluvia, y con el tiempo se ha ido haciendo más cómoda - lo segundo siendo la mejor parte!!! Solo me fastidia el tener que estar bajándomela, pero eso me pasa con casi todos lo vestidos que tengo de este estilo. Aparte de eso, me encanta este vestido. En esta ocasión me la puse con estas sandálias rojas sin tacón, y este bolsito verde de terciopelo. Dicen que nunca se debe combinar el verde con el rojo, pero la gente habla demasiado, hagas lo que hagas, así que qué importa lo que diga la gente? Yo pienso que esta combinación se ve bien, y como la que se puso este look soy yo, la única opinión que realmente importa, es la mía. Los pirópos están muy bien, pero la persona a quién mas le tiene que encantar lo que te pones, eres tú. 

Este vestido es perfecto para esos días tranquilos, en los que te surgan planes de día, y te quieres ver mona con mínimo esfuerzo. Este vestido lo compré en Primark, aquí en Madrid, pero las cosas se agotan tan rápido, que no me sorprendería que que ya se hayan agotado. Pero no os preocupéis. Encontré uno parecido en AliExpress. (Haz Click Aquí)

Si te haz perdido mi previo blog post, HAZ CLICK AQUI.  

LINK A MI NUEVA PÁGINA EN FACEBOOK: https://www.facebook.com/RebequitaRoseOfficial (HAZ CLICK AQUI)
LINK MI CUENTA EN INSTAGRAM: https://www.instagram.com/rebequitarose (HAZ CLICK AQUI)

OUTFIT DETAILS: Dress - Primark | Sandals (old) | Green Velvet Clutch (Chinos)
Post a Comment

Popular Posts