HUMMINGBIRDS


These photos don't do this top justice. It's a basic top, but the print is absolutely beautiful. It's not particularly flattering, but it's very comfortable, and it's one of those things that you can throw on quickly when you want to wear something cute but still look very casual, and you have to rush. It's great for me to wear to work for example. It has a beautiful print, it's modest, and it's comfortable. My only regret is having worn this outfit with heels, because I think it would have worked better with flats. (When I wear this outfit to work, I always only ever wear it with flats). Perhaps my pink ballet pumps from Zara would have been a better match! They're the ones I wore in my LA DOLCE VITA and my HEARTS AND FLAMINGOS posts. Luckily these heels are extremely comfortable. Thank God for all the silver linings!

En éstas fotos no se puede apreciar esta camiseta del todo. Es una camiseta básica, pero el estampado es absolutamente precioso. Tampoco es una prenda que estilisa particularmente bien, pero es una de esas cosas que te la puedes poner en momentos de apuro, cuando quieres ir mona pero a la vez muy informal. Es excelente para cuando voy a trabajar, por ejemplo. Tiene un estampado bellisimo, es discreto, y es cómodo. Mi unico arrepentimiento, es el haberme puesto este look con tacones, porque pienso que hubiera quedado mejor con zapatos planos. (Cuando me pongo este look para ir trabajar, siempre me lo pongo con zapatos planos). Quizás mis bailarinas de Zara hubieran quedado mejor. Son las que me puse en mis posts LA DOLCE VITA y HEARTS AND FLAMINGOS. Afortunadamente este tacones on super comodos. Gracias a Dios por las cosas buenas de la vida! 

OUTFIT DETAILSDenim Jacket - The Gap (My friends) | Hummingbird top - Chinese clothes shop | Leggings - Primark | Black ballroom heels - Wonders Shoes
Post a Comment

Popular Posts