Re-Mix: New Look Jumpsuit & DIY fur waistcoat


I've been somewhat MIA lately, but hopefully this won't happen again since I now have the Canon EOS 700d which I have been wanting since forever! This means I will have complete control over when and where I do my outfit posts, and the photo quality will be better than it was with my ancient Sony Cybershot. I am still learning how to use my new baby, but I'm doing my best! I put the 300€ gift card from El Corte Inglés (for participating in their curvies experience as one of five official bloggers) towards my purchase, and to say I feel lucky and blessed is a total understatement. (Thank you ECI).

He estado un pelin perdida ultimamente, pero espero que eso no pase mas ya que por fin tengo la Canon EOS 700d, que he querido desde hace siglos! Esto significa que ahora tengo control completo sobre cuando y donde hago fotos de mis looks, y la calidad del imagen va a ser mucho mas superior que la que tenia con mi Sony Cybershot de hace siglos. Aun estoy aprendiendo a usar mi nuevo bebé, pero estoy intentando hacer lo lo mejor posible! La pude comprar en parte gracias la tarjeta regalo de El Corte Inglés por 300€. Decir que me siento super bendecida y afortunada, es poco. (Gracias ECI).


In this post I bring you one of the ways that I style my jumpsuit casually. after showing you one of the slightly dressier ways I wear it HERE. Jumpsuits are so versatile, and I am still totally convinced that they can be worn by ANYONE. Scrap that. I mean look good on anyone. You just have to find a cut and print/colour that suits you!

En este post os enseño cómo llevo este mono de una forma mas informal, tras haberos enseñado como lo llevo para cosas un pelín mas formal en mi post titulado VERSATILE. Sigo totalmente convencida que cualquier mujer puede llevar un mono. No. Quiero decir que cualquier mujer puede verse guapa con un mono. Solo hace falta encontrar un que tenga un corte  y un estampado/color que te sienta bien!




Until next time, Beauties! xox

Hasta la proxima, Bellezas! xxx
Post a Comment

Popular Posts