Alice & You Jersey Drop Hem Dress



Yes, this a re-styling of that dress from my last post, (click here) which I purchased via ASOS CURVE. (Click here) This dress isn't the most flattering for my body type, but it's growing on me. I'd love to say it's a go-to dress, but it's not. I can't remember the last time I wore it, but I will make a note to myself to think of more ways to style it, in case there should be be anyone else out there in the same boat! This look here, is simple, quick and comfortable. Perfect for running day to day errands.

What do you think of this look?

Si, esto es un re-styling del look en mi post previo, (haz click aqui) que compré atravez de ASOS CURVE. Este vestido no es el que mas favorece en mi tipo de cuerpo, pero cada vez mas me gusta. Poco a poco. Me encantaría poder decir que un vestido a el que recorro con frecuencia, pero no lo es. No me acuerdo de cuando fue la ultima vez que me la puse, pero tengo que recordar seguir buscando mas formas de llevarlo, en caso de que haya otra chica por ahi en mi misma situación. Este look es sencillo, rapido, y cómodo. Perfecto para hacer recados. 

A vosotras qué os parece este look?

PD: Perdona mi español mal escrito, pero mi primer idioma es el inglés, no el español.





Post a Comment

Popular Posts