CASUALLY WILD - VALENTINE'S DAY INSPIRATION #2



Hello Beauties, 
Here is my second instalment of my valentine's day inspiration looks for you. This is one is more casual than the first look I posted a few days ago. It's still in the romantic vein though, thanks to the tutu! This is more a daytime look I'd say. Something you might wear for a picnic, or a lunch date... 

A demin blouse is a timeless basic that every woman should have in her closet. You guys have no idea how many times my denim blouses have saved my life! They seem to go with almost everything. Combined with the skirt which is so feminine and dreamy, you get a balance of both cute and casual. Perfect for some daytime romance! 


Hola Bellezas,
Aqui os dejo el segundo de mis looks de inspiración para San Valentin para vosotras. Este look es más informal que el primer look que publiqué hace unos días, pero sigue siendo algo romántico gracias al tutu! Yo diría que este look es mas para el día. Algo que quizás te pondrías para ir de picnic, o para almorzar. ..

Una blusa vaquera es un básico que toda mujer debería tener en su closet. No tenéis ni idea de la cantidad de veces que mis blusas vaqueras me han salvado la vida. Y parecen combinar con casi todo!  Combinada con esta falda tan femenina y soñadora, lograis encontrar un equilibrio de monada y sencillez. Perfecta para un día de romance! 


What are your plans for Valentine's Day this year? Being single shouldn't stop you from doing something. Valentine's Day has become a commercial affair focused on couples. But what about the love we have for our friends and family? Why not take advantage of Valentine's Day to do something extra special with them, and let you know how much you care? 

Cuales son tus planes para San Valentín este año? El estar solter@ no debería prohibirte hacer algo. San Valentin se ha hecho muy comercial, enfocado en parejas. Pero qué hay del amor que sentimos por nuestr@s amistades y familia? Por qué no aprovechar el día de San Valentin para hacer algo especial con ellos, y dejarles saber lo mucho que te importan? 


Denim blouse / Blusa Vaquera - H&M
Tutu Skirt / Falda tutu - ASOS Tall
Neon Animal Print clutch / Cartera piel de animal en colores neon - H&M


These photos in this post haven't been photoshopped. These are the originals; but the young chap who took these photos for me, did give copies of them, a quick once over with photoshop. In the end, I decided to post the originals, but I really liked how this last photo (below) came out, and it seemed like a waste to not share it. 

Which one do you like best? 

Estas fotos no han sido alteradas, pero el joven que me hizo estas fotos les hizo un pequeño repaso con fotoshop. Al final, decidí subir las originales, pero esta ultima foto (abajo) me gusta mucho como salió. Me pareció un desperdicio no compartirla. 

Cual os gusta mas a vosotras?  

Original:



Photoshop:


I have one more Valentine's day look to post, so please stay tuned for that. 

If you missed my first Valentine's Day post, please CLICK HERE or on the photo below.

Me queda un look mas de San Valentin pendiente por publicar, así que vuelvan a visitarme. 

Si te perdistes mi primer look de San Valentin, HAZ CLICK AQUI o en la foto de abajo. 

Add caption

Post a Comment

Popular Posts