GIVEAWAY - WHO WANTS THIS BRAND NEW ASOS DRESS FOR FREE?


WHO WANTS THIS BRAND NEW ASOS CURVE DRESS FOR FREE?

¿Alguien quiere este nuevo vestido de Asos Curve de regalo absolutamente gratis?


I am currently obsessed with ASOS Curve. I've always loved them, but was mostly hesitant to order because the sizing can be off, and we don't have free returns here in Spain. Alas, I bought this dress, and the sizing was off, and since we don't have a free returns system, I can't be bothered to waste money on postage to get a refund. The problem is, that it's at least two sizes too big for me, and because of how the dress is made, I can't really make it work unless it fits properly. 

Actualmente estoy obsesionada con ASOS Curve. Siempre me han encantado, pero no hacia muchas compras ahi porque las tallas aveces fallan, y no es gratis hacer devoluciones aqui en España. Compré este vestido, y la talla me ha fallado. Como no es gratis hacer devoluciones, paso de gastar dinero en devolverselo a ASOS. El problema es, que me queda al menos dos tallas muy grande, y por como el vestido está hecho, no tiene arreglo ni se puede desimular. O te queda, o no te queda. 





Seeing as Christmas is coming up, I have decided to just give it away. I am sure there must be an unemployed plus size queen out there somewhere in Madrid who could do with a new dress this holiday season, so why not make it happen? If anyone is interested, or if you know anyone who might be, let me know. I ordered it in a size 50 but it's massive on me. I say Madrid, because posting it abroad might cost the recipient money - which defeats the point of giving it away - and it probably wouldn't get to them before Christmas day at this point anyway, even if I mailed it to another part of Spain. But if you have readers, friends, etc, who live in Madrid, and might need a free dress, and they just happen to like this, let me know!

Viendo que las Navidades están tan cerca, he decidido regalarlo. Estoy segura que tiene que haber alguna reina de talla grande en paro en algun rincón de Madrid que no le vendría mal un nuevo vestido para estas Navidades, asi que por qué no hacerlo realidad? Si alguien está interesado, o si sabes de alguien que lo puede estar, dejenme saber. Es una talla 50 pero me queda enorme. Os digo que lo quiero regalar a alguien en Madrid porque enviarlo al extranjero le puede costar dinero al recipiente - que va encontra de mis intenciones - y que ya para estas fechas quizas no llegaria para las navidades, aunque lo envie a otra parte de España. Pero si teneis lectores, amistades, etc, que viven en Madrid, y que puedan necesitar de un vestido gratis, y este les gusta, avisenme! 

PS: I will be going home to London this Christmas, so if anyone there is interested, then I could make that happen too!

PS: Estaré en Londres estas Navidades. Si a alguien ahi le interesa, podemos hacerlo realidad ahi tambien!

CONTACT ME - RebequitaRose@gmail.com

All my Love,
xox
Post a Comment

Popular Posts