I often post quickies of my outfits, or elements of it, on my Instagram (@RebequitaRose), which never make it onto my blog. It's also true that I get more interaction on there, than I do on here, making it that little bit more fun (sorry Blogger.com), but I've started wondering if the people who only follow my posts via Blogger, might be missing out. I can't be sure, but, just incase, I'm sharing this quick post of what I wore to the airport yesterday to see Cerise off. 

A menudo subo fotos rapidas, o partes de ellas, en mi Instagram (@RebequitaRose), que nunca llego a subir al blog. Tambien es verdad que allá tengo mucha mas interación que la que tengo aqui, con lo cual es un pelin más divertido Instagram, que blogger (lo siento Blogger.com), pero he empezado a preguntarme, si las personas que solo me siguen a traves blogger, se lo están perdiendo. Ni idea. Pero, por si acaso, comparto lo que me puse ayer para ir al aeropuerto a despedirme de mi amiga, Cerise.


 Blouse & Jumper - H&M
Leggings - C&A
Clutch - El Corte Inglés
Shoes - Amichi Leather Collection
Brows - Bobbi Brown Mahogany eye shoadow and Bobbi Brown eye definer brush
Red Lip gloss - Essence Cosemetics
Blush - L'Oreal


It was a five minute throw on since I had been busy all day, and I grabbed what little "winter wear" I had to hand, as it had been raining, and it had really cooled down out here. There really isn't much to say about this look, other than it is simple and comfortable. I didn't wear any foundation or powder, (no time for that, I was too busy cooking our last home made meal - photo below), and I gave my face that "I am alive look" with blush, mascara, red lip gloss, and a pair of eyebrows which I made appear to be roughly the same length, lol. 

Fue un conjunto de cinco minutos ya que habia sido un dia de mucho lio, y me puse lo poco que deje fuera de invierno y que tenia a la mano, porque habia llovida y no hacia tantisimo calor. En realidad, no tengo mucho que contar de este look, aparte de que es muy sencillo y comodo. No me puse ninguna base ni polvo de maquillaje,(no tenia tiempo para eso, estaba muy liada cocinando nuestra ultima comida juntas hecha en casa - foto abajo), y le di a mi cara aquuella ilusion de "estoy viva", con colorete en las mejillas, mascara en las pestañas, un gloss rojo cantoso en mis labios, y un par de cejas que por lo menos aparentan ser del mismo largo, ja ja.


And that's it from me today! 

I hope you are all having a WONDERFUL week so far! 

xox

Y eso es todo lo que cuento hoy!

Espero que esteis pasando una semana genial! 

xox
Post a Comment

Popular Posts