ENGLISH:

Hello Beauties,

Today's post in my skincare routine (obviously). I am in my early thirties and although I've kept my acne under control for quite a few years now, I still have issue with it every now and again. Wierdly, everyone is always paying my compliments on my skin, and asking questions about how I get my skin so 'flawless'. My skin is not quite flawless, but it's not the worst out there either. So here goes my story, my current skin care routine and which products work on me, as well as products I will be trying in the future.

I also managed to squeeze in a quick review of Dr. Brandt's Xtend Your Youth (XYY) Dual Fusion Water Cleanser & MakeUp Remover for face and Eyes. There don't seem to be many Dr. Brandt reviews on YouTube, so I am curious to find out if anyone else's experience has been similar to mine.


SPANISH



Hola Bellezas, 

Mi post de hoy se trata del cuidado de mi cutis (obviamente). Tengo 30 años, y aunque hace años controlo mi acne bastante bien, aun tengo problemillas con eso de vez en cuando. Curiosamente, todo el mundo siempre me dice que tengo la piel perfecta, y me preguntan que como lo hago. En realidad, mi piel no es perfecta, pero tampoco es la peor piel. Asi que aqui va mi historia, mi actual rutina, lo productos que me funcionan, y otros que voy a probar en el futuro.  

(Es mi primer video en español, y he sido muy pesadita pidiendo opinones a todo el mundo, y todas me han dado el visto bueno. Espero que os guste. Me cuesta muchisimo hacer video en Españl porque me confundo y se que hay cosas que las digo mal, y palabras que me equivoco...) 
 
Tambien os doy un review de Dr. Brandt's, Xtend Your Youth (XYY) Dual Fusion Water Cleanser & MakeUp Remover for face and Eyes.No parecen haber muchos reviews sobre los productos de Dr.Brandt en YouTube, asi que tengo curiosidad de saber si alguien ha tenido una experiencia parecida a la mia.





Post a Comment

Popular Posts