Saturday Morning


This is an outfit I threw together in about thirty seconds and was very pleasantly surprised by the outcome.  I was just popping out to my local supermarket for some essentials and my local shoe repair shop to collect my flat black leather boots which needed a zip replaced. I had been meaning to just get a new pair, but I haven't been able to find a black pair of flat leather boots in my size anywhere!

Este es un look que me puse rapido y sin pensarmelo, pero el resulto no me desagrado para nada. Sali solo al super por basicos esenciales, y al zapatero a recoger mis botas negras que necesitaban una nueva cremallera. Habia pensado en tirarlas, pero es que no he encontrado otro par de botas negras, de cuero, en mi talla, en ningun sitio!


Tried to take outfit posts outdoors, but it was a waste of time, as you can see below... 

Intente sacar las fotos en la calle, pero fue una perdida de tiempo como podeis ver abajo... 


Coat/Jacket - Asos Curve
Animal Print top - New Look: Inspire
Cross Necklace - New Look
Black cardigan - H&M BB (Old)
Black Leggings - H&M
Brown Leather Boots - Evans
Black 'Wrap-around' Scarf - H&M
Brown boots - Evans 
Large black bag - Cortefiel (old)

 

Please excuse the cheesy teasing smile! 

I bought a tripod ages ago in London, but hadn't been able to bring back to Madrid. - Luggage weight limit and all that! But I was able to bring it back with me on this trip, and I'm really glad I did! I might take some more OOTD pictures on my balcony. Isn't it a pretty background? 

 Por favor disculpan la sonrisa cursi y coqueta!

Hace tiempo compre un 'tripod' en Londres. - Un tripod es esa cosa donde colocas la camara para sacar fotos si no hay quien te saque la foto por ti, pero no se como se llama un 'tripod' en Espanol. No me la pude traer antes a Madrid - Por temas de exceso de peso en el equipaje y todo eso, ya sabeis!!! Estoy muy contenta de que en este viaje me la pude traer conmigo! Creo que voy a sacar mas fotos de mis looks en mi balcon. A que hace un fondo muy bonito? je je


What do you wear for quick week-end / saturday morning errands?

Vosotras que os poneis para ir a hacer vuestras diligencias, como ir al super y tal?

xXx 



3 comments

Popular Posts