Christmas 2012 - (Life + OOTD)



Believe it or not, this is actually my first ever Christmas Tree. 
Aunque no se lo puedan creer, este ha sido mi primer arbolito de navidad.

This year I spent Christmas with my mum and my cousin Dessiree. 
That last photo above is Dessiree laughing at whatever my mum was saying. 
(My mum is just fun, and hilarious!)
Estas navidades las he pasado con mi madre y mi prima Dessiree. 
Esa utlima foto es de Dessiree riendose de alguna historia que le estaba contando mi madre. (Mi madre es muy divertida, y comica!)



Normally each year we have turkey with stuffing and all the trimmings, but some reason this year my mum decided to make some thai chicken curry... That first picture is of a traditional venezuelan christmas food called Pan de Jamon (Ham Bread). And I have to say, yes, it is absolutely delicious! 

And here is what I wore... 
Normalmente mi madre hace un pavo con relleno y todo lo de mas, pero alguna razon estas navidades le ha dado por hacer un curry tailandes de pollo... Esa primera foto es una comida tipica navidena venezolana que se llama Pan de Jamon, y os lo tengo que decir, que es absolutamente delicioso!

Y aqui esta lo que me puse...




Dress - H&M (Maternity wear - and no, I am not pregnant. I just like the dress)
Black top underneath - H&M (Very old)
Tights - H&M
White leather boots - El Baul del Botero (Old)
* * *

I must appologize for the poor quality of these photos. It was late, and everyone (except me) was starving, and I didn't want to make it all about me and my photos, so I did what I could. So much so, that I sneaked away to the kitchen to take that middle photo on self-timer, lol.
How was your christmas?


Os tengo que pedir disculpas por la mala calidad de estas fotos. Ya era tarde y todo el mundo menos yo estaban muertos del hambre, y ya no queria hacer que toda la noche se tratara de mi y mis foto, hize lo que pude. Tanto asi, que me tuve que escapar a la cocina a hacerme la foto de en medio de mi look, je je.

Que tal han sido vuestras navidades?


1 comment

Popular Posts