Pa'el Campo!!





This is a really quick and brief post to show you how I recently styled my H&M tutu skirt. I have received quite a few requests for ideas on how to style this skirt. Here I am wearing it with a shirt-dress tucked in, and a wrap around faux-leather belt. I spent the day feeling as if I should have been out in the country or something. Honestly, I think skirt is one of my most valued pieces. I actually wear it quite a lot, as to me it's a life-saver piece for those days when I want to look and feel extra girly and feminine. - Which is quite often, hehe! It seems to match almost everything in my opinion. If you have one of these skirts, or something similar, just try it on with everything until you find a combination you like and feel comfortable with. Experiment with different accessories. Remember that hair and make-up has a huge impact on the final look as well, so maybe play around with that as well. I'd love to see what ideas you come up with!

Este es un post rapido y breve para mostrarles como he combiando mi falda tutu de H&M. He recibido unos cuantos pedidos sobre ideas de como llevar esta falda. Aqui la llevo con una blusa-vestido metida hacia dentro como un blusa normal, y con un cinturón de 'cuero-sintentico'. Pase el dia sintiendome como debería haber estado en el campo, o algo así. Sinceramente, me parece una de mis prendas mas versatiles, ya que para mi, es una prenda 'salva-vidas' que me saca de apuros en aquellos dias que me quiero sentir extra femenina. - Que suele pasar con frecuencia, jaja! En mi opinión, es algo que parece que combina con todo. Si tenéis una falda de estas, o alguna parecida, experimenta combinadola con todo lo que puedes o tienes, hasta que encuentres una combinación que te gusta y que te sientas cómoda en ella. Experimenta con distintos complementos/accesorios también. Y recuerdo que el cabello/peinado y maquillaje, también tienen un impacto enorme sobre el look final, que quizás te compense jugar con ese aspecto también. Me encantaría ver las ideas que se les ocurren! 

Skirt - H&M (old)
Shirt-dress - H&M BIB
Boots - El Baul del Botero
Belt - Baul del Botero


1 comment

Popular Posts