Navy Blue Horses


I've been wanting to blog about this horse print top since forever! I bought it just before Christmas and have worn it loads. It just hasn't made it to the blog until now.

He querido publicar algo sobre este top desde hace muchísimo tiempo! La compreé justo antes de navidad, y me la he puesto mucho. Solo que no ha surgido en el blog hasta ahora.


Scarf / Bufanda - Bershka
Brown shrug - H&M
Horse Print Top - Festa
Skirt - H&M
Shoes - Ardene
Belt / Cinturon - El Baul del Botero


As for everything else - I still haven't found a place to move to. I haven't stopped looking, I just don't want to settle for anything less that just right, or at the very least, bearable. Yesterday I saw a room in a flat not far from my work place. The area wasn't amazing, but the house inside was impeccably clean. However, the woman renting the room didn't want her "tenant" to make use of any other part of the house except the bedroom they are renting. That's two flats in a row with that condition. I might as well stay where I am than move if those are the living arrangements in the new place. - Yeah, I don't make use of the living room at my current house. I'm not one to hang out in the living room that much anyway, but it's nice to know I can if I want/need to. I'm keeping my spirits high though. I am stronger than I realise a lot of the time, so I am confident I will get through this and find a suitable flat/house to move into soon.

En cuanto a todo lo de mas - aun no he encontrado un lugar para donde mudarme. No he dejado de buscar, solo que no quiero conformarme con algo que sea menos que adecuado, o por lo menos, tolerable. Ayer vi una habitación no muy lejos de donde trabajo. La zona no era increíble, pero el piso por dentro estaba impecablemente limpio. Lo único que la señora que estaba alquilando no quería que su inquilino hiciera uso de su sala. Ya van dos pisos seguidos con esa condición. Para eso me quedo donde estoy.  - Si, cierto, no hago uso de la sala en el piso donde estoy ahora. Bueno, tampoco soy de las que hace vida en la sala, pero me gusta saber que puedo si quiero/necesito. Eso si, estoy intentando no desanimarme. Soy mas fuerte de lo que reconozco muchas veces, así que estoy seguro de que voy a encontrar un piso/casa a donde poder mudarme pronto.


How is life treating you?

Qué les está tratando la vida?

4 comments

Popular Posts