Bad Hair Day


Hi everyone! How is your weekend going? 

This is just a really quick post to show you guys what I wore to go to the supermarket earlier. You might recognise this top from my Cristmas Haul post. It's from the sale rack at New Look in Westfield's in London. I can't remember how much I paid for it, but it was cheap in comparison to it's full-price price. The plain purple maxi dress I wore under it is not so new. I think I've had it for about two years now, and it's one of my key go to pieces when the temperatures start to rise. And rise they have!! I'm so happy that winter seems to be pretty much behind us now, although yesterday was a very chilly day!! 
I wasn't happy with the way my hair was behaving today, but as I am trying to limit how much, and how often, I apply heat to my hair, I decided that I could give my hair a break if I was only going to the supermarket. I guess one bad hair day won't kill me, lol.  - Oh, and no. I am not frowning. It was just extremely sunny! And yes, I know, the maxi dress needs ironing. Just goes to show, that having a fashion Blog, doesn't mean we are eternally, impeccably, dressed!

Which are your go-to pieces when winter starts to depart? 

***

Hola! Que tal os va el finde? 

Os dejo un post cortito para mostrados lo que me puse hoy para ir al super. Reconocerais esta camiseta de mi post Christmas Haul. Es de las rebajas de New Look, del centro Comercial Westfields en Londres. No me acuerdo ahora cuanto he pagado por el, pero estaba barato en comparsion a lo que valia a precio completo. El vestido morado maxi no es nuevo. Creo que lo llevo desde hace dos años, y es una de las primeras prendas que me suelo poner cuando comienzan a subir las temperaturas. Y si que han subido!! Estoy tan contenta que el invierno parece estar ya en el pasado, aunque ayer si que hizo frio!! No me ha gustado nada como me ha salido el pelo, pero como estoy intentando limitar cuanto calor le aplico a mi acabo, igual que la frecuencia con que le aplico calor, decidí que como solo iba al súper, daba igual como tenia el cabello. Por un día que mi pelo no se porte bien, no me voy a morir, ji ji. - Por cierto! Tengo esa expresión en la cara porque hacia mucho sol. Aparte, ya se que el vestido necesito que se planche. Pero para que veáis, que porque tengamos un blog de fashion, no quiere decir que siempre vamos impecables!! 

Cuales son las prendas que sueles llevar cuando el invierno empieza a despedirse?

***

Maxi Dress / Vestido largo - Lefties
Black vest top (under dress) / Camisetita negra (debajo del vestido) - H&M
Sheer top / camisetita transparente - New Look
Bracelet / Pulsera - Evans
HandBag / Bolso - Random shop in Atocha train Station
5 comments

Popular Posts