An odd Wednesday


This look is very different to my regular style. It's not as girly, and my hair has really started to curl once more, which makes me look almost like a completely different person altogether. I'm not sure I like the resulting look of me with my natural curls, but isn't embracing my hair's natural texture on par with accepting the rest of my physical body the way God meant it to be? 

Este look es muy distinto a mi estilo regular. No es tan femenino, y mi cabello por fina realmente a comenzado a recobrar su rizo natural, lo cual me hace ver como una persona completamente distinta. No se si me gusta el resultado con mi pelo rizado, pero aceptar y llevar mi pelo tal y cual como Dios intentó, no es tan importante como aceptar el resto de mi cuero físico? 


 I wasn't sure if this look was going to go down well at work or not, but I got complimented on it a few times, so I guess it was fine. - Here is an in-moton shot:

No estaba segura si este look en mi trabajo iba a quedar bien, pero me dieron varios cumplidos sobre el look, así que supongo que estaba bien. - Aquí os dejo un "shot en acción":


The denim shirt is the H&M MAMA one I bought very recently and which I wore in my post 

La blusa vaquera es la misma que me compreé hace un par de dias y que me vistes en mi post
"Fat Girl in a Tutu". (Una gorda en tutú).


The charms necklace I wore is also quite new. I had been after something like this for quite some time, but hadn't found anything I really liked, until I found this. I also got an almost exact same one in "silver".

El collar también es relativamente nuevo. Lllevaba tiempo buscando algo de este estilo pero no había encontrado nada que verdaderamente me gustara, hasta que encontré esta. Aparte me compré otra, casi idéntica, en color plata. 


I'm really into red lipstick(s) at the moment. I thought this was a bit too bright, so I mixed it in with orange, and this was the final result.

Me están encantado cada vez mas los pinta labios rojos. Este rojo me pareció muy chillón, así que lo he mezclado con naranja, y el resultado fue este. 


And if you missed the lace detail of the blazer, or were put off by the loose-ness of the trousers...

Y si os perdistes el detalle de encaje del blazer, o os distrajo lo bolsudo de los pantalones...


Lace Blazer - Forever 21 Plus
Denim Shirt - H&M Mama
Trousers - H&M (regular)
Glittery ballet pumps - Ardene
Red clutch - Accessorize
Autumn leaves Scraf - H&M

I am back to my usual girly self now though :) 

He vuelto a mi usual feminidad ahora :) 


8 comments

Popular Posts