24th February: Marilyn Monroe + OOTD


As a Marilyn fan, this put a smile on my face *smiles*

Ya que soy una fan de Marilyn, esto me ha alegrado la cara *sonrisas*



I'm not too excited about watching this in spanish, so if anyone knows of any cinema(s) in Madrid that show films in english, in english, please drop me a line. Information will be deeply appreciated!

No me hace mucha ilusión ver esto en español, así que si alguien sabe de una cine en Madrid donde se puedan ver pelis en inglés, porfavor dejenme saberlo. Toda información será profundamente agradecida!


And here is a little snippet of what I wore today. I couldn't any proper outfit post pictures because I simply haven't had the time to all day. I've been on my toes all day today, and I am going to stay up most of tonight working at home for work tomorrow too. I know it's only tuesday, but it already feels like friday to me! Lol. Thank God I love my job and the people I work with. Otherwise this would be hell! Hehe!

Aquí os dejo un trocito de mi look de hoy. No he podido sacar fotos 'decentes' de este look por el simple hecho de que no me ha dado tiempo de hacerlo hoy. Llevo todo el día trabajando mucho, y ahora voy a estar un largo trozo de esta noche despierta curando para mañana también. Ya se que solo es martes, pero yo siento como si ya fuese viernes!! Ja ja!! Gracias a Dios que me gusta mucho mi trabajo y quiero mucho a mis compis. Sino, esto seria un calvario!! Ji ji!



Until next time, all my Luv' 

Hasta la próxima, Besos 


5 comments

Popular Posts