So Last Year... Part 2







This is an outfit from last summer. It's nothing special really. Just an outfit I wore to work. At the time I was walking in the middle of what I looked and felt a bit like a desert, in the hot blazing sun for about half an hour a day, twice on day, so I was only really interested in not getting too fried in the heat. I imagine I must have regretted wearing jeans that day, as I always hate wearing jeans in summer. I find them too hot! Anyway, the top is from C&A. I think I've only worn it about three times, tops; so I'd like to get more wear out of it... At the time I was really into the bow on the blouse, and it is the first of a few blouses / tops I own in that style :) 

Top: C&A / Jeans: H&M BIB / Earrings: bijou brigitte / Shoes: Ardene / Bag: Can't remember

Este es un look del verano pasado. No es nada especial. Solo algo que me puse para ir a trabajar. En ese momento caminaba en lo que parecía ser un desierto, en el sol hirviendo, durante mas o menos media hora, dos veces al día; así que solo me interesaba intentar que el sol no me fuera a freír mucho. Me imagino que luego me arrepentiría de haber ido de vaqueros, ya que no me suele gustar llevarlos en verano porque me parecen muy calientes! Bueno, en fin. La blusita es de C&A. Creo que solo la he llevado unas tres veces, como mucho, así que quiero sacarle mas partido. En aquel momento estaba muy por las blusas con "lazos" en frente, y es la primera que me compré de ese estilo :)
Post a Comment

Popular Posts