LONDON CHRISTMAS HAUL : Dorothy Perkins, New Look & Forever 21

Hey everyone! How are you? I just wanted to share a few of the things I got myself in London over the holidays! It felt so good to not be totally broke this time around, so I could spoil myself in London for a change. I am not going to say much more on the matter as I think the photos speak for themselves, but as you will see, I managed to get some really good bargains!

Hola! Que tal? O squeria mostrar algunas de las cositas que me he comprado en Londres durante las fiestas! Me sentí tan bien no hiendo sin dinero en esta ocasión, así que me pude dar varios gustitos en Londres por una vez. No voy a decir mas, ya que creo que las fotos hablan por si mismas, pero si os diré que conseguí unas ofertas buenísimas como veréis!

DOROTHY PERKINS









* * *






Although it's a size 16 - which is usually too small for me - the waist stretches generously and comfortably, meaning it doesn't cinch into the waist and/or create extra rolls.

Aunque es una EU talla 44 - el cual normalmente me queda pequeña - la cintura se estira generosa e cómodamente, queriendo decir que no aprieta ni crea "michelines" nuevos!


* * *





* * *

This next item was NOT a sale item, but it was worth every last penny!

La siguiente prenda NO estaba en las rebajas, pero valió la pena gastarme el dinerito extra en all!






* * *







* * *

This grey skirt ended up returned... Esta falda gris acabó en devolución...




NEW LOOK







* * *

I exchanged this purple top in the end, as the straps needed to be shortened and for some reason it didn't look as good at home as it had done in the changing room...

Cambié este top morado al final porque las tiras eran muy largas, y por alguna razón que desconozco no se veía tan bonita en casa como en el probador...








* * *

And I got these two instead...


Y me llevé estos dos en vez...







* * *






* * *

FOREVER 21 (Westfields Branch, Stratford)





* * *





I feel like I've forgotten to include something here, but I don't know what... There is one other skirt I bought in London which I was unable to photograph in time for this haul post, but I promise to include it in a post ASAP! - Now I can't wait to style all these new bits and bobs!

Siento que se me ha olvidado incluir algo aquí, pero no se qué... Hay una falda que compreé en Londres que no he podido sacarle una foto en tiempo para este post, pero os prometo incluir en un post cercano! - Ahora no me aguanto para estilizar estos nuevos trapillos!

6 comments

Popular Posts