Colouring-in Winter

I forgot to mention in my last post that I finally have a new camera! YEAY!

Se me olvidó decirles que tengo una nueva cámara! Woo!


I don't have very much to say about this post. It's just a regular casual outfit suitable for cooler climates. The v-neck you can see there is something I have had for years, but have no recollection of ever wearing it. It's a gorgeous bright colour, and it's very soft to the touch as it's a mix of silk and wool. I also have it in fuscia and yellow. I'm so glad I rediscovered them, as I have a few styling ideas for them :) 

No tengo ucho que deciros de este look. Es un look informal y apropriado para los climas frescos. El setercito azul que me veis abajo lo he tendio una años, pero no recuerdo habermelo puesto. Tiene un color hermoso, y es muy suave al tacto ya que es una mezcla de seda y lana. Tambien lo tengo en fucsia y amarillo. Estoy tan contenta de haberles re-descubierto, y que tengo muchas ideas de como estilisarlas :) 


That shopper bag was actually a gift I got my mum :)

El bolso es un bolso de compras, que en realidad fue un regalo que yo le hice a mi madre :) 

1 comment

Popular Posts