ghd Hair Tutorial

Hey guys! I hope you are all well. I had planned to do a small video post, but there have been two very recent deaths on both sides of my family, so I'm not really in the mood to make a video of my own, although I wasn't close to either person, but I still feel sad. However, I do feel like blogging, so I thought I'd share these ghd hair tutorial videos with you. 

I'm sure I've mentioned this to you guys before, but I'm a bit of a hair and make-up lover, as well as a clothes lover, but for some reason that side of me never really makes it on to the blog. 

Anyway, I thought these videos might inspire you guys when styling / altering the texture of your hair.

Hola! Espero que estéis bien. Tenia previsto hacer un videocito para vosotras/os, pero han habido dos fallecimientos recientes en ambos lados de mi familia, y la verdad, no tengo muchos ánimos como para hacer un video, - aunque no tenia una relación muy cercana con ninguno, igual me siento triste. Pero me apetecía publicar algo en el blog, así que os dejo unos vídeos de tutoriales de peinados de ghd. 

Estoy segura que en algún momento os he comentado que aparte de ser amante de la ropa, también me fascina todo lo que es el mundo del pelo y el maquillaje, pero por alguna razón u otra, ese lado de mi casi nunca me sale en mi blog. 

Bueno, en fin, pensé que estos vídeos quizás os pueda animar / inspirar en el momento de querer estilar vuestros cabellos / alterar sus texturas

GHD Seductive Volume
GHS Volumen Seductor


GHD Iconic Eras of Style - Glamour
GHD Eras icónicos de estilos - Glamúr


GHD Sexy Waves
GHD Ondas Sexy


GHD Iconic Eras of Style - Boho Chic
GHD Eras incónicas de estilo - Boho / hippy Chic


GHD Iconic Era of Style - Beehive
GHD Era de estilo iconico - Beehive


My favourite is the beehive. Which is yours?

Mi favorito es el beehive. Cual es la vuestra?

1 comment

Popular Posts