Santander Part II: Doing a Marilyn on the beach

Erm... Meet my legs! (?)


This is a quite short post to show you guys a few more of my new rags. I wore this on sunday afternoon to go the beach with my friends when I was in Santander. (I wore the strapless Maxi dress in the morning) Sadly, it was a bad choice of outfit as the weather became very cold, rainy and windy by then! Luckily though, we were the only people at this particular beach, which was a dream for taking photos for the blog! The skirt and "gypsy" top are both from H&M, the red wedges are from a little shop in Avenida de América bus station, as is the handbag! I keep seeing these wedges everywhere for 20 euros, but I got these for just 5 euros! So I got them in brown and nude/beige as well. As I am not a shoe girl, and I struggle to find shoes that are comfortable, fit well and look cute aswell, so when I find something that fits all three criteria at a good price, I tend to buy the same in several colours! Unfortunately, the top doesn´t photograph well, but it has a layer that´s like a "flap" that comes down over the bust, shoulders, upper arms and back. I got this is a size 40, which is a UK 10-12, and it´s a perfect fit! - Just a reminder you guys to ignore the size on the label!

Este es algo cortito para enseñarles algunas de mis trapitos nuevos. Esto es lo que me puse por la tarde aquel domingo que estuve en Santander, para ir a la playa con mis amigos. (Por la mañana me había puesta el vestido largo, estilo palabra de honor) Lamentablemente, fue una mala elección de look, ya que el tiempo de puso feo. A esas hora se puso lluvioso, muy frío y con mucho viento. Afortunadamente, no había nadie más en la playa que nosotros, así que para sacar las fotos para el blog, eso estuvo genial! La faldita y la camiseta estilo "gitano" son de H&M, mientras las cuñas y el bolso con unas tienditas en la estación de autobuses en Avenida de América. Estas mismas cuñas las he visto en muchas tiendas por Madrid, y valen unos 20 euros, pero yo las encontré a solo 5 euros, asi que las compré en marrón y beige/carne también! Como no soy muy amante a los zapatos en general, y me cuesta trabajo encontrar algo que me guste y que sea lo suficiente ancho, cuando lo pillo, aprovecho y me lo compro en varios colores! Desafortunadamente, la camiseta no sale muy bien en fotos, pero tiene como una "capa" que cae sobre el pecho, los hombros, la parte superior de los brazos, y la espalda. Esta camisetita es un tall 40 y me queda perfecta! - Os recuerdo que ignoréis la talla en la etiqueta!

Post a Comment

Popular Posts