OOTN: Meet my mum and Los Miserables


My mum was here in Madrid for a few days to visit me thanks to my minor surgery on friday, and on the wednesday night, I took my mum to the theatre to see Los Miserables. I was close to tears throughout the whole thing, mainly because I was blown away by the actors singing voices! It´s so overwhelming to hear real talent for a change! I wore a little black dress from C&A which is very similar to the Francessca dress in black by Igigi by Yulia Raquel, but there are no photos of me in it from that evening! I promise I will wear the dress again and show you it on another ocassion, but for now, I want to showcase my mother... I lent her a top I got from H&M ages ago but haven´t worn yet! This top is really meant to be worn with leggings, but my mother is in her 60s and very reluctant to wear leggings, so she wore trousers instead. I thought it was going to look horrid, but actually, I think she pulled it off just fine! Can you believe my mum used to be really, really big in her younger days? My mum was always tall, big, and very beautiful, and she broke a lot of hearts along the way! She is tiny now though. She can even fit into a size 8! This top I lent her is a Large, but as it´s long and meant to fit loosely, it was fine on her!

What do you think of this look?

Mi madre estuvo en Madrid unos días visitandome, gracias a la pequeña cirugia que me hicieron el viernes, y el miercoles yo la llevé al teatro a ver Los Miserables. Estuve a punto de llorar durante casi todo el espectaculo porque me impresionaron tanto las voces de canto de los actores! Que impresión escuchar talento de verdad para cambiar! Yo me puse un vestidito negro de C&A muy parecido a el Francessca dress in Black de Igigi by Yulia Raquel, pero no hay fotos de mi en ese vestido ni de esa noche! Os prometo que lo volveré a poner en otra ocasión, y os lo mostraré, pero por ahora, quiero hacer homenage a mi madre... Le presté una camiseta larga que me compré en el H&M hace mucho tiempo, pero que aún no he estrenado. Se supone que este top se lleva con legging, pero mi madre tiene mas de sesenta años y se niega a poner leggings. Yo pensaba que iba a quedar feo con el pantalón, pero creo que le ha quedado bien! ¿Os podéis creer que mi madre de joven era gorda? Si madre siempre fue muy alta, gordita y preciosa, y rompió muchos corazones! Pero ahora está pequeñita. Le entra hasta un talla 8 (36)! Esta camiseta que le presté es un L, pero es larga y diseñada para quedar ancha, le quedó bien!

¿Qué os parece este look?

Post a Comment

Popular Posts