OOTD: Operating, Recycling & Colour Blocking: Pt 1

Here is what I wore to my minor surgery on friday afternoon! This is actually an old dress which I got about two years ago for job interviews when I first arrived in Madrid, and I have only worn it about three times since I got it, mainly because I have never been entirely "happy" with this dress. I bought it because it was really cheap on the sale, it fit me well, and it seemed like an appropriate length and cut to meet new potential employers. I have since grown to like this dress more and more, and it seemed ideal for my colour blocking experiment! The top underneath, is a bright yellow boob tube which I got from Dorothy Perkins in London about five years ago! The photos aren´t great. They were taken by my beautiful 60-something year old mother who won´t be winning any awards for her photography skills, lol, but should probably get a few gold medals for Best Mother of all Time Awards!

Aquí os muestro lo que me puse para ir a la clinica el viernes por la tarde a mi mini-cirugia. Este es un vestido viejo, que me compré hacen como dos años al llegar a Madrid, y que solo me lo he puesto como dos o tres veces en todo ese tiempo. Principalmente, porque es una vestido que no me ha chiflado. Lo compré para ante todo para ir a entrevistas de trabajo, ya que me parecía que tenía un corte y un largo apropiado para mi presentación en busca de empleo, y, no sólo me quedaba bien, sino que estaba muy baratito en las rebajas! Pero con el tiempo me ha empesado a gustar más y más esta vestido, y me pareció algo ideal para mi experimento de Colour Blocking. Lo que llevo debajo es una camiseta, en amarillo escándaloso, a palabra de honor que me compré en Dorothy Perkins hace como unos cinco años! Las fotos no están geniales. Las tomó mi madre que tiene sesenta y pico años, y quien no va a ganar ningún premio por sus talentos como fotografa, ji ji, pero que quizás debería ganar unas cuantas medallas de Oro por ser la mejor madre de toda la vida!

As for the surgery itself, it turned out to be fine although I was absolutely petrified beforehand! And after changing into my "operation costume", as I like to call it, I felt really uncomfortably naked, aswell as anxious and nervous about the surgery itself. However, as I sat waiting to be called into the operation room, I noticed that everyone there was colour blocking, with their bright green uniforms and bright orange crocks, and it made me smile! lol - I know! I am so easily enteratined, it´s depressing! lol Here I am in my "beautiful" "Operation Costume" after the surgery... Don´t be surprised if I look somewhat animated! I have this strength, which I inherited from my mother, which is indistructable! I guarantee you, that behind the smile, there was pain and dizziness...

En cuánto a la cirugía en si, todo salió bien, aunque estaba asustadísima en un principio! Tras ponerme mi "disfraz de operación" como me gusta decirlo, me sentí incómodisimamente nesnuda, encima de anxiosa. Pero mientras estaba esperando ser llamada al quirófano, me fijé en que todos ahí estaban haciendo color blocking, con sus unifórmes verdes y sus crocs en color naranja, y eso me izo sonreía, jiji! - Ya lo sé! Me entretengo con tanta facilidad, que es deprimente! Ji ji! Aquí estoy con mi difraz de operación tras salir del quirófano... Nos os sorprendáis de verme tan ánimada! Tengo una fuerza, que la he herdado de mi madre, que es impresionable! Os aseguro que detrás de la sonrisa, sentía mucho dolor y algo de mareo...


Post a Comment

Popular Posts