MY FIRST GIVE AWAY!!

As a thank you to all my readers, and to Igigi by Yulia Raquel for asking me to review an item of my choice for them, I am both proud and excited to finally host my first giveaway which is sponsored by Igigi by Yulia Raquel!
One lucky follower will win a $50 voucher to spend at Igigi by Yulia Raquel!!

All you have to do, is the following: 
 
Watch this video of me awkwardly telling you guys about this giveaway!
1. Tell everyone you know my give away! And I mean, EVERYONE! EVERYONE! Via your blog, facebook, Twitter, MySpace, etc...!
2. Then leave a comment on this post with a link to wherever you have told people about my give away on the internet, and add your name and e-mail address to the end o f your comment so we can contact you if you are the lucky winner!

And that´s it!

It couldn´t be easier or simpler!

GOOD LUCK GUYS!

· · · ·

En Español:
Para darle las gracias a todos mis seguidores, y a Igigi by Yulia Raquel por elegirme como una de las bloggeras para evaluar un producto suyo de mi gusto, Igigi by Yulia Raquel y yo estamos haciendole un regalo a un(a) afortunada/o lector(a) de mi blog!

El premio es un cupón del valor de $50 para gastrlos en Igigi by Yulia Raquel!

Hay que ser seguidor del blog para ser elegible, y lo único que tenéis que hacer, es lo siguiente:

1. Decídle a todo el mundo - TODO EL MUNDO - que conocéis que estoy haciendo estoy regalo. Usád vuestro facebook, twitter, myspace, tuenti, etc!
2. Dejád un comentario acá, con el enlace hacia el lugar donde avéis anunciado esto en internet, y luego pon vuestro nombre y correo electrónico para poder ponernos en contacto con vosotros si eres el/la afortunada/o ganador!

Eso es todo!
Es así de fácil y sencillo!

¡OS DESEO LA MEJOR SUERTE!
13 comments

Popular Posts